ett stort fråge tecken

hallå alla glada ! nu är klockan 18:09 och jag är i¨nte på så speciellt bra humör, vet ej varför..  och jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll. Linnea åkte hem får en timme sen ungefär, jag kanske träffar henne senare, beror på vad jag ska hitta på ikväll, sitter här helt klar och bara inte kan bestämma mig. Antingen så ska jag träffa en kompis, vi bestämde att vi skulle ses lite senare, men även fast man bestämt med honom kan man ändå bestämma annat, för man vet alltid att det ändå inte blir av, så derför sitter jag och funderar.. antingen åka till bålsta och träffa en kill kompis till mig,eller åka till bro och träffa en annan kompis och sedan sova ibro, eller bara vara i kungsängen och träffa någon ah eller trappan..  eller så åker jag till min moster med min mamma för hon fyller år.. jag får se vad jag orkar göra om jag ens orkar sätta mig på ett tåg  och åka iväg.

puss


O U T F I T



Kommentarer
Postat av: ANONYM

Antingen så ska jag träffa en kompis, vi bestämde att vi skulle ses lite senare, men även fast man bestämt med honom kan man ändå bestämma annat, för man vet alltid att det ändå inte blir av.



2009-04-08 @ 21:38:04
Postat av: Anonym

Exakt

2009-04-08 @ 22:32:45
Postat av: Anonym

skit söt :)

2009-04-10 @ 12:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0