God morgon!

sovit gått? ja själv trömde jag om att jag var i turkiet, men det var en hel kontsig drög alltså, men jag vakna ju sen, och jag ville verkligen inte det. Idag är det onsdag. Vaknade runt halv 12 och Linnea sov över här.
Men igår så åkte jag,niklas,mirro,sharre och Linnea till lillsjön. Vi grilla korv och rökte vattenpipa, det var riktigt mysigt faktiskt ! Ja vi satt där i drygt en timme bara sedan klockan 5 tog vi bussen mot brunna för vi skulle äta, där efter åkte vi till baka till centrum och tog bussen mot trappan, det var bara tråkit folk där, så vi rulla vidare.. vi gick till mirro och när vi kom dit satt vi och kolla på bilder och videosar vi tog igår.. sen kom sharre och då tog vi bussen till tibble, där renato bor. Vi skulle röka vattenpipa men innan det så visade han pojkarna ett sjukt jäla spel, haha så tråkit.. sedan satte vi oss och ute och rökte och bara prata, mysigt.. sen tog vi bussen hem och kom hem runt halv elva, och då satte vi oss och kolla på film, Torkel i knipa vart det, haha världens sjukaste film! haha. Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen sedan ska jag och Linnea ta och åka hem till henne.


ciiiiiao / M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0