Hej älskling

Idag är det måndag och det var en ganska skön dag.
Jag försov mig.. som vanligt, jag vaknade tjogo över sju, en kvart innan jag egentligen skulle gå till skolan, jag gick upp och satte direkt på mig kläder, Råsa mjukis och bara något tröja sen tog jag mig ett glas oboy och en macka sen gick jag vidare till skolan. När jag kommit fram till skolan då jag fick veta att min första lektion som då var musik var inställd, skönt! efter det hade jag matte och sedan hade jag svenska, sen lunch ja det var köttbullar. Efter det hade jag SO. Jag hade vikarie.. uuuuber skönt, lyssna bara på musik och lixom chilla gaaaalet. Sedan sluta jag för dagen, för jag gick inte på engelska, istället gick jag hem till Linnea och åt mat. Lite senare gick jag hem till sanna, hon slulle bara äta sen tog vi oss en liten promenix ner till lidl där vi handla glass,frukt och Red bull, där efter tog vi bussen ner till centrum där vi hitta världens godaste jordgubbar.. så vi köpte dom och sen så gick vi hem till mig och sätte oss och lyssna på musik och bara prata  på min ballkong.. så nu har sanna åkt hem och jag bara ligger här och har galet tråkigt.. ska nog duscha nu.

CIIIIAAOO /M










Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina solglasögon ?? :)

2009-06-03 @ 12:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0