Ingen "chillstol" längre

GOD KVÄLL !
nu är jag hemma.. Och jag kom på att jag hade en gammal bärbar data hemma som jag kunde ta medans min data blir lagad.. om den nu blir det. så nu slipper jag min chillstol, känns som att jag sitter på en planka förfan.. men Annars funderar jag på att köpa en ny bärbar så slipper jag med allt skit, bort med mitt fula data bord och köpa en sån här bänk grej som man sätter på väggen med höga stolar, skönt. Jaja men nu har jag precis ätit, sitter i sängen och bara tar det lungt, filmpartaj snart med mamma, vi ska se den dära filmen på tv4 en svensk. Vi hittar ingen bättre..
Min kvällspromenad tog jag då med Linnea. Mysigt.
Men nu ska jag ta en kvällsdusch.

Pusspåer


Kommentarer
Postat av: Mini

Ahh vem fixar din dator?

2009-04-20 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0