Kväll

DÅ var jag hemma ! Ska snart ut igen.. jag har ju varit istan med mina käre vänner, köpt jacka,skor,byxor,solisar ah typ det, sen efter vi köpt oss det vi ville ha så köpte vi glass och sedan gick vi till kungsträdgården och satte oss och bara chilla galet :) sen börja vi röra oss mot stationen.. När vi kommit fram till Kungsängen så hoppa vi av tåget och precis när v hoppa av så kom jag på att jag glömt mina påsar med det jag hade köpt i på tåget.. Så jag ringde mamma och berätta sedan ringde hon SL eller något och sa att dom skulle kolla om mina påsar var på tåget, och det var dom ! så jag vänta tills tåget kom tillbaka och det kom efter en halvtimme.. sen kom tåget och jag fick mina påsar.. Och nu sitter jag hemma och ska nu äta! Inga planer för ikväll inte får se vad som händer !

ciiiaao / M


Dagens O U T F I T och bilder sen idag




Kvällens O U T F I T


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt jackan du har på dig?:)

2009-04-13 @ 11:19:02
Postat av: Anonym

DU VAR FET I SOMRAS VA, MAN SER DET PÅ DINA FETA BEN, FINNARSLE

2009-04-18 @ 18:47:45
Postat av: Anonym

Haha moget.

ska jag ta åt mig tycker du?

själv så bryr jag mig inte hur min kropp ser ut. tur att det är min kropp och inte din.

2009-04-19 @ 20:56:00
Postat av: Anonym

/ Michelle

2009-04-19 @ 21:02:44
URL: http://michellehq.blogg.se/
Postat av: Anonym

we love love big assesss and great weed!!! keep it up maaddafaccka!

2009-05-04 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0