Måndag och skola imorgon

Hej !

måndag idag hörrni, ushc vad jobbigt med skola imorgon. Därför ska man lixom bara ta det lungt idag, typ bara kolla på film och äta popcorn ! :) nej men bara lixom chilla. Nu är Linnea och Sanna här. Jag sov ju hos Linnea inatt och vi vakna runt halv tolv imorse och då satt vi bara på oss kläder sedan gick vi raka vägen hem till mig för jag måste dusha och så. Igår kväll var vi ju som sagt istan på dagen sen på kvällen åkte vi till bålsta och träffa några.. Sen tog vi 22:09 tåget hem igen, då jag och Linnea åkte hem till henne och sanna hem till sig. När vi var hemma hos Linnea så kolla vi bara film typ sen gick vi och la oss rätt tidigt, typ ett somna vi. Men nu ska jag ta och hoppa i duschen sen så får vi se vad vi ska göra om jag kanske dissar dom här två och gör annat, det vet man aldrig ;) skriver senare

CIAOO / M



Kommentarer
Postat av: Anonym

SUG AV ORRE

2009-04-18 @ 18:45:55
Postat av: Anonym

kan du skriva vart sakerna kmr ifrån och hur mycket det kostar ( bådas kläder ) `?

2009-04-21 @ 19:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0