pooff och där dog den!

Nu är det så här... jag är galet sur ! Min data bara la av och jag försökte sätta på den och det gick, sen när jag skulle skriva in mitt lösen så funkade inte mitt tangentbord.. efter ettag så dog den igen. Då skruvade jag upp några skruvar föratt jag skulle ta bort "locket" eller vad det nu kallas så jag skulle försöka se om det var problem med fläckten som det var sist, så jag fick inte upp set där förbannade locket så jag tröck som fan och sen ba POOOOFF så smälde det till och blixtra till, så jag typ stanna i blicken i typ fem minuter haha och Linnea satt bara och garva till mig.. Det var faktiskt läskit..

så nu blir det inte så mycket mer bloggande för mig inte.. bara när jag är hos någon kompis eller så..
 Sedan följde jag med Linnea utanför mitt hus för att ta en cigg och efter den skulle hon gå hem.. hon tog sin långa promenad hem till sig och jag gick in i mitt hus och bara satte mig i soffan ingen tv på eller någonting, Varken min mamma eller syster var hemma så jag bara satt där för mig själv och bara sura.. sen kom min katt och bara satte sig och glodde på mig ? cp.. och då skicka jag snabbt ett sms till Linnea " väntaaaa! jag följer med dig hem" så sprang jag till bergaskolan som ligger 2 min från mitt hus.. och där satt hon, så gick vi tillsammans hem till henne.. och nu sitter jag här.
 
Ikväll har jag bestämmt mig för att ta en kvällspromenad, men vet ej med vem. får väll se om någon gullig vill gå med mig.. Efter det så ska jag gå hem och bara umgås med mamma, vi har köpt söndags mys :) så det blir bara film med mamma ikväll, MYSIGT.

dagens outfit ( inget smink, idag är det söndag då ska man bara ta det lungt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0