Söndag

Hallå alla glada!
Idag är det då söndag och jag har inte skrivit på länge jag vet.. förlåt. Men just nu sitter jag här och bara chillar galet. Har nästan precis varit i centrum med mamma, va handlade och åt mat.
Igår lördag gjorde jag inget speciellt runt halv ett träffade jag en vän, Vi tittade bara på tv, grymt kul ! efter det tog jag bussen till Sanna. Linnea var där också. Så dom mötte mig på lidl där vi köpte med oss ships och godis och dipp till det, Fast när vi kom hem så hade vi ingen gräddfil så hejdå dippen. efter ettag så tog jag och sanna bussen hem till mig medans Linnea tog sig en promenad hem. När vi kom hem till mig så åt jag mat och sedan satte jag på mig andra kläder, när både jag och sanna var klara så gick vi ner till Centrum och där mötte vi Linnea då klockan var 20:00 eller något.. Vi bestämde oss för att åka till stan med så blev det ej, ja vi hamna på trappan och där hände det grejer ! Men det orkar jag inte skriva om.. bråk var det iallafall. Ja sen runt 23:00 tog vi oss den suuper långa promenaden hem till sanna och det tog drygt 20 minuter. När vi kom hem så satte vi oss framför tvn med en chips skål i knät och sen prata vi bara om allt. Sen somna vi ganska snabbt, sen så ringde det på min mobil, jag vakna till bara, och jag svara och prata halvt i sömnen för jag kommer inte ihåg alls vad jag sa, det ända jag kom ihåg var att Sanna satt "Mm, Aa" alltså svara på det jag sa till han som jag pratade med, Sanna prata i sömnen hon med.. Vi är ganska bra på det.. haha.. Ja men nu jävlar ska jag ta och hoppa in i duschen sedan ska jag ut i friska luften.
Puss på er !

Och jag hittar inte min kamera laddare så inga bilder har jag att lägga ut häller CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0