SUNSHINE

jag gud så uuuuuber fint väder det har varit i helgen! galet varmt har det varit. MenMen.. Jag har inte gjort något speciellt i helgen utan bara tagit det lungt.
Ifredags så sluta vi klockan 2 som vilken fredag som helst. Jag och sanna åkte till spånga direkt efter skolan för hon skulle hämta sitt busskort, där efter satte vi oss på något random fik och köpte oss en varsin kanelbulle och en fanta. Sedan åkte vi till kungsängen och gick raka vägen hem till mig, för min pappa skulle komma och hämta mig runt fem, men han kom halv sex ist och vi skjussa hem sanna sedan åkte vi hem till farmor och åt middag. Efter det åkte vi raka vägen hem till bålsta.. Klockan var runt 7 halv 8 när vi kom hem och jag hade ingenting alls att göra, jag kollade bara på film den kvällen. Sen somna jag och vaknade runt tio på lördag morgon.. tidigt men pappa vaknar ju runt 8 så han hade gjort frukost till mig. Stekt ägg och bacon och ett glas färskpressad juice till det.. ja och sen så åt jag faktiskt en makrillsmacka, Mh i love that. det är kanske inte många som gillar det. Den ända jag vet som gillar det är min käre vän sanna ! :) Ja efter frukosten så gick jag och pappa ut till garaget för att Anna en kompis till pappa skulle hämta sin motorcykel, och medans vi vänta på henne så passa jag på att köra min moppe som jag då aldrig har kört, är ju aldrig hos pappa så jag hinner aldrig. Ja och sen när anna hämtat sin motorcykel skjussa han mig till kungsängen station för jag och Linnea skulle åka till jakan för jag skulle köpa skor och kolla om jag hitta någon tröja eller så.. och på kvällen hamna vi på trappan, vi tog 23:48 bussen hem, ärligt talat.. jag har nog varit där 3 helger irad nu.. NO LIFE säger jag bara.. sen kom vi hem till Linnea då vi satt på en rulle och åt chips.. Sen somna vi runt halv fem. Och sen vakna vi runt 12 imorse och vi satt bara på oss kläder och åkte raka vägen hem till mig.. och nu sitter vi här, och gör ingenting alls, ska nog laga mat nu och efter det så ska jag sätta mig på ballkongen med lite musik och bara chilla gaaalet.

 PUSSPÅER


BILDER SEN IDAG



BILDER SEN IGÅR


Kommentarer
Postat av: Anonym

runt 8, runt sex, runt runt runt.. hoohoh

din blogg är tråkig. hejdå

2009-04-26 @ 19:37:25
Postat av: Michan

haha ja du jag tänkte faktiskt inte på det, det vart ganska mycket "runt" . ska sluta med det. Men ha det bra tja

2009-04-26 @ 21:20:56
URL: http://michellehq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du köpt skorna på din sko? Jättesnygga.

2009-05-03 @ 20:57:27
Postat av: Anonym

vart har du köpt solglassögonen ??

2009-06-04 @ 13:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0