sol

Godmorgon!

solit idag? Absoluuut. åh vad glad jag blir att det är så fint väder, ikväll eller i eftermiddag då, ska jag och några kompisar åka till lillsjön och grilla och bara ta det lungt. Vi åkte ju dit igår Niklas åkte dit med sin lilla mini kross! det såg hur kul ut som hällst!.och när vi kom fram så börja vi samla ihop massa pinnar och grejer, så vi tände en liten brasa, när vi ätligen fått tänd på skiten bestämde niklas sig för att vi skulle gå till det berget där det redan finns en brasa grej och sånt, så niklas och erik tog mopparna och jag,martin och Linnea fick gå :( vi gick jätte långt för vi viste inte först vart vi skulle.. jag och konstiga vägar, det går inte.. Men tillslut hitta vi.. a för niklas kom och visa vägen. Sen efter ettag  kom det lite anat folk från skolan, ah... sedan grillade jag en grej som jag skulle äta, men den bran upp. hade den mitt i elden, så det vart ingenting kvar utav den.. Klockan 8 började vi röra oss hemåt, då jag och linnea skulle gå ner för en jätte brant grej för vi orkade inte gå runt, och det slutade typ med att jag rulla ner, ajajaj.. ah sen åkte vi hem till niklas och gjorde ah typ ingeting alls..Men nu ska jag ta och äta frukost sen ska jag duscha och göra mig klar, sedan ska jag gå och möta min flicka.
skriver om ett tag.



ciaaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0