VARMT

Hallå alla glada, Grymt fint väder det är och har varit idag, Jag och sanna har varit i stan ungefär hela dagen. Vi gick ända till djurgården från centralen och det var en bit, men jag skulle möta min mamma för jag skulle få pengar för jag och Sanna skulle köpa picknik och sätta och på skinnarviksberget, efterjag tagit emot pengarna tog vi båten till slussen och tog tbanan till centralen och sedan bytte vi och åkte till Sumpan och där hoppa vi på bussen till lötsjön eller något och där satt då dom vi skulle träffa, dom satt med en engångsgrill o grilla korv, tummen upp där. Ja så där satt vi och lyssna på musik och bara chilla gaalet sådär, men nu ska jag och sanna åka till lillsjön och bara ta det lungt äta chips och mysa lite , haha men ha det bra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0