Kungsträdgården

Hallå där..
Jag kom precis hem så nu sitter jag här framför datan och har ingenting alls att göra. Idag har jag varit i stan men sanna gurra o några vi var inte där så jätte länge det SPÖ regnade dock.. ung 08 är ju den här veckan vilket jag inte tror är en nyhet. Så ja vi gick ju då dit.. Skit tråkigt! vi var där igår med men då åkte vi ju dit på kvällen, jaja idag var det iallafall för dåligt väder för att vara inne i stan, så vi åkte hem nästan lika snabbt som vi kom dit. Så jag åkte med gurra hem o va där ett litet tag sen tog vi tåget jag åkte hem och han åkte vidare. Så nu sitter jag här.. har skit tråkigt, belly är här hon pluggar med Agge och hon har varit här i tre dagar nu :P ja man har ju inte jätte tråkigt när man är hemma här, hon är ju alltid lagom pratglad, hon kan ju få sina jävla skratt anfall också. ja..



Här har vi ju glada belly

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S ★

hahaha michelle du e sjukt fan :D men ja e bäst och erkänn att du saknar mej lite, du vet att dom på alex tror att du e angelicas storasyster va ?? ja höll på att gaarva ihjäl mej när dom frågade

2009-08-28 @ 00:36:03
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0