Måndag

hej bloggen!
idag har det faktiskt varit en ganska toppen dag, jag började halv tio o skultade klockan två, för min sista lektion engelska var inställd. skönt! jaja efter skolan idag åkte jag o sanna till jakan, hon skulle köpa något men hon hitta det ej. Därefter åkte jag tillbaka till kungsängen igen då jag träffade oskar, har inte träffat han på 12 år, så det var faktiskt kul att träffa dig, dock var det ju inte så länge, vi gick hem till han. Vi satte oss i solen eller ja jag gjode det för han sprang runt o jaga sin katt måsart? eller vad fan den hette. JAja sen åkte jag till bro och åt middag med min moster o kusiner o allt. Sen åkte jag o mötte min syster så åkte bi hem tillsammans. Jo föresten så träffa jag veronica idag också, det var typ ett halv år sen vi träffades, har saknat dig skit mycket gumman. Men nu har vi bestämt att vi ska ses imorgon, så det blir ju dunder bra! :)
 Men nu ska jag faktiskt snart gå o lägga mig.

Ciaoaoao


gammal bild på oggan, jag smygfottade... och sen var det här den bästa bilden på veronica jag hitta.. sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0