något jag verkligen tycker du ska veta.

Det är nu nästan ett år sedan jag lärde känna dig. Det är fan sjukt hur snabbt tiden går.
Jag kommer liksom ihåg första gången vi träffades kommer till och med ihåg vad vi skrev om på sms samma dag du fick mitt nr, och det var andå typ ett år sen men det känns ändå som igår! och nu är du fan nästan den ändå personen som verkligen sett mitt riktiga jag, eller säger man så? Whatever.. 

du var också den ändå person som jag litade på och gör det fortfarande, jag berättade nästan allt för dig. Du gjorde mig alltid glad, och du fanns alltid där.
 Aja men det jag vill komma fram till är att jag verkligen saknar dig och att du fortfarande betyder sjukt mkt för mig vännen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0