The voice ikväll!

Godmorgon!  Jag vakna för en stund sen har precis ätit frukost och sanna har precis åkt hem. Jag vakna i morse utav att sanna städa mitt rum haha det var grymt stökigt.. kläder på hela golvet a så när jag vakna var allt borta :) wohoo tack sanna! Jaja det är ju faktiskt ganska fint väder idag ju, ja gemfört med igår då det hagla som fan! jävla piss väder.

Ikväll är det ju the voice så  vi ska väll dra in till staden, men nu på dagen vet jag inte riktigt vad man ska göra, inge stress idag iallfall, det ska vara cool lugnt! så jag ska väll hoppa in i duschen sen ska jag ut o möta tove en snabbis ta en C o prata lite, sen kommer sanna lite senare  så vi ska väll fixa oss o så sen drar vi!

Igår var vi ju också inne i stan men nästan precis när vi kommit till kungsan så börjar det regna sen spö regna sedan börja det HAGLA helt jävla sjukt! ont gjode det också... Sen lugnade det ner sig och det blev lite finare väder till kvällen, så det var ju bra..
Skolan börjar snart också om fyra dagar! shit det här sommarlovet har gått sjukt snabbt alltså. fyfan.
jaja men då ska jag ta o hoppa in i dushen nu då. så skriver jag KANSKE senare..

Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0