1 DAG KVAR

Till julafton! (a)
Jag ska vara hos Robin och cazza med familjen wrådhe. Så jag är inte med mamma på julafton utan vi firar dagen efter, ja så det är så det ligger till! :D

jag är hos Linda jag kom hit igår kväll.. Vi gjorde itne så mkt, rökte vattenpipa typ bara.. haha, sen gick vi la oss i tid, kanske 12-1.. Annars är det hon och jag som gå och lägger oss 5-6 på morgonen liksom, Men inte igår!
farfar kommer och hämtar oss Om ett tag, för Linda ska på kryssning och då åker jag med dom för jag ska ändå möta upp Angelica vid slussen, ja sen åker vi hem och då ska vi fixa klart mitt rum, sen blir den myskväll ikväll, med allaihopa.. Men ni ska jag börja fixa mig lite!

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0