20 December

Tjenixen!!

Oj nu var det ett tag sen jag bloggade, jag vet. Men idag är det ju faktiskt 4 advent! Snart är det jul woho!
Igår var jag mamma,marco och marc-lee och handlade julklappar i täby centrum, eller mamma handla till mig, så jag gick runt och peka ut vad jag vill ha i julklapp sen lite senare sa mamma att jag skulle gå iväg och ta en fika för att hon skulle kunna handla julklappar till mig, så jag vet ju typ redan vad hon har köpt ;) sen lite senare åkte jag till Robin och cazza, vi kollade bara på film och lite så, alltså bara tog det lugnt..

Och i fredags hade vi sån här vollyboll maskerad, Ja fast jag var inte i skolan, utan jag sov ut ist sen lite senare åkte jag till en kompis sen åkte jag hem till pappa och va lite med Linda.. Sen åkte jag med henne till vällingby för hon skulle möta sina kompisar där ja sen åkte jag hem... Och idag är det söndag, jag ska snart baka julgodis med mamma och marc-lee och lite senare när det blir mörkt ska vi allihopa åka till grönan för det är ju julmarknad, jätte myyysigt!

men nu ska jag gå ner till mackan och mamma för dom väntar, puss!



¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0