3 advent

Godmorgon!

Idag är det söndag och 3 advent! mysigt... Jag och Min syster Linda ska aldeles strax åka iväg och sola och sen ska vi äta någon stans.. men men

I fredags tog jag det bara jätte lugnt jag åkte hem till min moster Jannic för Valerie och Kevin var där min andra mosters barn. Det var jätte kul och träffa dom.. Och Kevin min kusin har växt om mig! vi har alltid tjaffsat om vem som är längst men han är fan längre än mig nu :( han är ett år yngre än mig..
Ja så vi kolla bara på idol och lite så.
Igår åkte jag hem till pappa, för pappa är inte hemma, så det är bara min syster här hemma.. Pappa åkte till thailand i fredags och ska vara borta i 3 veckor.. Så jag ska förmodligen vara här några dagar nu.
Så jag kom igår dårå... Inget speciellt hände igår inte.. Men nu ska jag ta och sätta på mig lite kläder sen så ska vi åka!

Ha det super bra. Puss



DET HANDLAR OM ATT BJUDA PÅ SIG SJÄLV! HAHAHAHAHAH.. kul var det iallafall












Kommentarer
Postat av: Ewis

hahaha du dansar SÅ JÄVLA smexigt michelle ;)

2009-12-13 @ 22:55:26
URL: http://ewiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKIT SNYGGA KLÄDER :D:D

Vart har du köpt dom ? (aa)

2009-12-15 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0