desperata hemma fruar!

Tjenixen!

Vad sker i era stugor? Det är snart desperata hemma fruar, åh vad jag har längtat i en hel vecka, det händer så mycket i pogramen nu! men men. Idag har jag varit i skolan, det var nästan lite kul för en gångs skull eftersom jag inte har varit i skolan på år och dar, känns det som iallafall. Jag var till och med närvarande på min sista lektion som faktiskt var idrott! HELT SJUKT.. Men men  jag har varit på toppen bra humör idag, skrattat jätte mycket faktiskt, jag brukar vara sur när det regnar, för jag hatar regn. Men idag var jag glad! wie...

Imorn är det onsdag, bläää. Jag slutar sent, alltså tjugo i fyra.. Efter det åker jag raka vägen till farmor för pappa och syster kommer dit så ska vi äta mat och lite så. Sen åker jag hem till tråkiga väsby.. Sen är det tordag sen fredag :D hehe ja ja men vi tar en dag i taget.
Just nu sitter jag och lyssnar på den hära "vill ha dig i mörkret hos mig" nanananan.. Ja! precis den jag menade! haha ja och nu har jag inte så mycket mer att säga..


Eller jo. Att jag kommer köpa världens
 finaste julklapp till
 min mamma, för jag älskar henne så otroligt mycket! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0