godmorgon

ja godmorgon....

jag kan verkligen inte sova, och klockan är bara 11 men jag gick upp klockan nio... Jag är sjuk, blev det igår, eller igår morse vakna jag med att jag hade ont i halsen och lite förkyld, sen igår kväll så hade jag feber och ont i hela kroppen.. Jag hade verkligen inte någon bra dag igår, allt gick bara åt helvete, mådde så jävla dåligt, jag var liksom deppig, hög feber, ont i hela kroppen.. Det kunde fan inte bli sämre alltså.. haha men men idag är det ju andra advent, myyyys.. Snart är det jul :D På onsdag ska jag till farmor och äta lite julmat och så, ha en liten mini jul sådär.. För pappa åker till thailand nästa vecka, eller den här veckan, jag vet inte riktigt men han ska vara borta över jul iaf.. tack för att jag får följa med! (y)

Det är ju inte alls långt kvar till julafton, jag längtar verkligen!
jag har gjort en liten önskelista :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0