Lördag

TJENIXEN!

tyvärr så orkar jag inte skriva om min jul, men den var bra jag hade jätte trevligt.. Mycket mycket jul mat har man ätit och nu ser man ut som jultomten själv. Men yes..

Idag är det part.. jag mena lördag, Jag har varit i täby idag, jag köpte ett par jeans och en stickad tröja.. Sen körde mamma och marco mig till bålsta där jag mötte upp Linda vi skulle sola men innan det så åt vi på kinan som låg brevid solnigen, skit gott! vi solade sen i 25 min, och det var grymt skönt!  Jag ska snart hoppa in i duschen för jag luktar verkligen solarium! sen ska jag börja fixa mig lite...
har jag något mer att säga? svar nej.

Ha en dunder kul kväll! Pusssssssssss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så fin :D <3<3

2010-01-01 @ 23:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0