Lördag

God eftermiddag!

Det har inte varit så mycket skrivande nu den sista veckan eller ja ingenting alls rent ut sagt... Jag kom hem för någon timma sedan, Jag har varit hos Robin och cazzandra. Så jag har ätit mat och badat och lite så nu.. Jag tar det almänt lugnt, Jag har inga planer för ikväll, jag får se vad som händer.

imorgon är det andra advent redan, den hära veckan har gått sjukt snabbt i och med att jag har varit sjuk, jag var bara i skolan på torsdag & fredag, och båda dagare gick skita snabbt! snabbare än blixten! Men men..
´
 Går dagen var väl kanske inte världens bästa då.. Jag var i skolan sen åkte jag och träffa en kompis, ja sen åkte jag raka vägen till Robin och cazzandra.. Fick träffa sötnosen Aaron också, det var ganska längesen jag träffade honom.. Världens sötaste unge! jaja senare på kvällen kom Simon och hanna över med sin lilla son Kevin, Även sebbe kom efter ett tag. Simon gadda sig och jag kolla på det är så kul tycker jag... haha men japp, nu ska jag torka mitt hår och lite så. Så höres vi senare!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0