Måndag

7 december.

Hejsan hoppsan! Måndag idag då... Jag känner mig faktiskt mycket bättre idag, jag ska till skolan imorgon, jag har typ ångest för jag inte gick till skolan idag för jag har så jävla mycket att göra just nu för att få G i allt.. Icke bra. Jag var ju hemma hela förra veckan så det är ju kanske lite onödigt att missa en vecka till, så jag åker till skolan imorn. 06:25 bussen då... usch vad jobbigt. men men.

Idag har vi varit och kollat på tapeter till mitt rum, ja och vardagsrum osv. Men jag hittade världens finaste, eller ja den var fin iallafall.. Det var jätte svårt att välja för det fans så mycket flera hundra typ tusen olika, men efter en halvtimme hitta jag den jag ville ha. Ja sen när jag kom hem satte jag bara på en film, jag har bara degat framför tvn idag, och nästan nyss kom marco hem, och han är den ända som har internet, för jag har inte trådlöst internett på min bärbara och den andra klump datorn har jag inte ens tagit hit, men men.. 

Nu har mamma precis lagat mat, så jag ska äta nu, även fast det käns som jag har ätit hela dagen, eftersom det inte finns så mycket annat att göra här i huset. Vi hörs senare, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0