Söndag kväll

God kväll!

Jag har precis kollat på paradise hotel.. Ja alla tycker jag är störd för jag kollar på det, men man blir ju faktiskt beroende när man har sett den en gång! Min syster kollade aldrig på det förns hon såg det en gång med mig sen så har hon till och med kollat på internet på alla avsnitt! haha.. Men men
¨
Haha Robin min kusin såg min video idag när jag dansa.. Det ända han sa var " Aa dig kommer jag fan inte gå ut på krogen med sen när du är 18" HAHAHAHA..  Men det är ju såklart inte seriöst, jag försökte härma den här damsa elelr stampa vad fan det nu är med leroy men det gick inte så jätte bra. det tyckte itne Robin heller.. haha men yes.

Nu ska jag äta mina popcorn jag har poppat :D

Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0