Tjena lena mellan bena

Kom ICKE på något bättre som rubrik, men ja.
Jag börjar med att säga hej....
... Så hej.
Idag har jag varit hos Pappi hela dagen, Jag kom hit i morse eller a klockan var halv ett typ, Mosteroster skjussa hit mig för jag och mamma sov där inatt, men så orkade jag inte sova där inatt igen så jag bestämde mig för att åka till pappa...
Så jag och Linda åkte och handlade på vägen så åkte vi till thailand och solade, haha nej men vi solade solarium och efter det drog vi och käkade.... FET MAT, BLÄÄÄÄ... Jag lever bara en gång brukar jag tänka för mig själv, och då gör det inget om jag äter blä mat, men sen så tänker jag också, att man vill ju inte leva livet som en fetknopp, det vore ju jävligt sorligt.. ja precis, så slut på skit maten..
Nej nu jävlar ska jag dra en pizza..

Men yes, imorn Så ska jag förmodligen följa med mamma (om jag orkar) och kolla på en lägenhet, jag säger dock inte vart men vi ska iallafall flytta ifrån väsby... Det känns faktiskt jävligt jobbigt men DET ÄR INTE LÄTT NÄR DET ÄR SVÅRT.. haha men menn...

Nyår är det snart också, jag får ångest så fort jag tänker på det, jag är nog den ända i hela värden som inte ser fram emot nyår... jag vet inte vart det blir av riktigt...

Jag vill fan flytta till rymden.. och bli en luftballong, det skulle ju vara jävligt skönt.
Men men...




FUCK YOU JAG HATAR HATAR DIG. HUR FAN KAN DU GÖRA SÅHÄR?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstig familj du har ena dagen så gulligt nästa dag skall ni flytta???

2009-12-29 @ 17:09:30
Postat av: michelle

Men så din familj är så jävla perfekt då eller? Vem är du liksom...

2009-12-30 @ 11:35:07
URL: http://michellehq.blogg.se/
Postat av: Anonym

Någon som tycker din familj lider av adhd.. haha!

2009-12-30 @ 18:42:29
Postat av: michelle

ha ha.. ja nu var du rolig!

2010-01-01 @ 14:26:17
URL: http://michellehq.blogg.se/
Postat av: michelle

Och någon som verkligen gillar att lägga ner sin tid på att läsa min blogg..

2010-01-01 @ 14:29:08
URL: http://michellehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0