18:16

kom hem för ett tag sen har varigt ute med några kompisar, och inte gjort så mycket alls faktiskt.

bytte precis mitt löshår det hade blivigt kort och jätte slitet. och det är så sjukt fult. så jag hade ändå inget annat för mig så jag passa på att sätta på nytt!

                                    Och i morgon är det skola igen, jag känner värkligen inte för att gå till skolan imorgon, jag är jätte trött jag vill bara sova! börjar dessutom klockan 8 imorgon och min första lektion är då Musik, och det är då inte ett av mina favorit ämnen. men vi slutar ganska tidigt ändå, så det är ju något possetivt! så klockan 9 ska jag och min käre mor sätta oss och kolla på wallander för en gångs skull, dock är jag inte en tv människa, jag kollar aldrig på Tv, hällre ägnar jag min tid åt kompisar eller mitt bloggande min dator alltså! :), fast ifs så har jag inte bloggat så mycket nu på den sista tiden har inte hunnit och har helt enkelt inte kännt för det.
men nu ska jag försöka lägga in minst ett inlägg om dagen.
Pusspåer


Kommentarer
Postat av: paul

söta bilder ;)

2009-03-23 @ 21:15:44
Postat av: A

troll ansite

2009-04-18 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0