21:21

21:21 knacka och önska er något!


HostHostHost. idag känner jag mig inte så jätte bra, funderar på att inte gå till skolan imorn, jag har galet ont i halsen och har hosta och det låter inte så bra. Idag var jag Ledig från skolan och då kunde jag ju passa på att vila, men istället åkte jag in till stan med mina kära vänner Linnea Och Sanna. Linnea skulle köpa skor och efter det så leta vi någonstans där vi kunde äta, så vi åt och sen åkte vi till sumpan och träffa en kompis ett litet tag. vi gick på en promenad. sen runt 7 tog vi tåget hem. direkt när jag kom hem satt jag på Te och gjorde varma mackor till mig och mamma och nu sitter jag här på min chill stol och inte gör så jätte mkt faktiskt, klockan är då 21:21.. tänkte hoppa in i duchen och sedan sätta på en bra film! Ha det bra. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0