fredag

idag är det fredag, känns alltid lika skönt! men är ju sjuk fick inte gå till skolan idag utan jag skulle vara hemma och vila så jag blir frisk tills imorn, då är det PARTAJ ska vara med Sanna och Linnea + att det är alla <3 dag så Linnea ska ju vara med sin pojkvän på dagen och sanna vet jag inte, och då var det bara jag kvar och jag har ingen pojkvän så jag blir själv på dagen. men men. runt halv sex så ska jag åka till pappa så sover jag över där tills imorn och kör hem mig tidigt på lördag förmiddag så jag kan åka hem och packa kläder till lördag kväll! men vet somsagt inte vad jag ska göra på dagen. Men nu ska jag hoppa in i duschen och ta på mig lite kläder och sminka mig, och sen får jag se vad som händer med så här ser det ut för mig iallafall, pusspåer!

Duscha och fixa mig
Äta
Gå ut o ta frisk luft, Cig
packa till pappa och kolla lite vad jag ska ha på mig imorn kväll.
åka till pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0