helgen

då var helgen slut.. igen. igår var det lördag och jag gjorde inte mycket alls jag vaknade hos Linnea och kom på att halv ett skulle jag vara hos pappa och äta med farfar och farmor så direkt gick jag upp och klädde på mig och fixa mig lite sen kom pappa och hämta mig.. senare kl fem eller något så skjussa han hem mig igen till Linnea och jag hämta mitt löshår och satt på det och efter det gick jag hem till en kompis och var där till 8 halv 9 vi kolla på världens dåligaste filmen han tyckte den var rolig, kul att någon tyckte den var bra då.. sen gick jag hem och duscha och fixa mig så kom Linnea hem till mig runt halv tio och så gick vi hemmifrån mig runt kvart i tio.. vi gick till trappan en snabbis men det var bara drygt folk där så vi rulla vidare vi tog en kvälls promenad istället. en cigg och cola tog jag på vägen också, skönt faktiskt..

idag har jag inte gjort någonting alls bara tagit det lungt.. Linnea åkte iväg på en kryssning och jag sitter bara här och i nte gör någonting alls eller jag sitter hos mammas kompis anmarie vi har precis beställt pizza.. och den här kvällen blir nog almänt tråkig.. men ja nu ska jag bada ! puss på er..

bilder sen i lördags


Angelicas outfit

Lördagens outfit


jdags för utgång, ah förutom den där mössan på huvudet :)

Linnea vill aldrig vara med på bild :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0