Kan man ha keps på vintern ?

själv tycker jag att det är finast att ha keps på sommaren.. men är det sol ute på vintern, så kör bara jag har keps på vintern,, men bara om det är SOL..alla killar har väll nästan keps men som tjej menar jag då..

vad tycker nì? kan man ha keps på vintern?

LJUSA,MÖRKA,VITA,SVARTA jeans?

en till fråga:



på vinterna skulle jag själv aldrig kunna gå med vita jeans knappt så jag går med det på sommarn häller, men alla tycker väll olika.. men vita jeans det är ju lixom sommar! inte vinter.. och ljusa jenas kan jag inte häller ha på vintern dom kommer fram på våren och när det närmar sig sommar, mörka dom plockas fram på vintern samma med svarta, samma med svarta det skulle jag aldrig kunna gå med på sommaren, usch nej aldrig!

vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart tjejer kan ha keps på vintern :)

2009-02-24 @ 13:08:16
Postat av: Anonym

vist kan man ha keps på vintern

2009-02-24 @ 14:02:50
Postat av: steffih

fin blogg du har miche :) <3

2009-02-25 @ 12:37:56
URL: http://ssteffih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0