Onsdag

då sitter man här på sin chillstol och inte gör så mkt alls. Linnea är här vi kom nästan precis innan för dörren. Idag har vi nog inte gjort något speciellt vi har bara varit hemma hos Linnea och chillat gaaalet, kollat på film ätit frukt osv. haha men men. Imorgon är det filmnatt på trappan våran ungdoms gård  eller vad man ska säga.. från kl 24:00-07:00 kommer vara uuber tråkigt men fan kör bara, hoppas jag håller mig vaken dessa timmar också, måste sova ut imorgon det får inte bli längre än 2 det kommer det inte bli häller, kan inte sova så länge. och igår var de semmeldagen också, men jag viste inte det :( men jag åt min lilla semla idag istället. Men nu hade jag inte så mkt mer att säga, ha en lungn kväll!


puss på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0