planer för idag

hej alla glada. idag vakna jag med soolen i ögat.. ah nästan då. idag är det tisdag och jag ska åka in till stan med min kompis Linnea, vi ska kanske fika lite gå runt tchilla galet och sen så ska vi köpa en tung piercing till henne, sen ska jag kolla på navel piercing till mig.. just nu eller jag gjorde det nyss jag skulle bara sätta på en låt och då blev det att jag börja skriva här ist jag sminkar mig och sitter och lyssnar på den här låten. Idag är jag riktigt glad dels för det är fint väder sen ja.. vet jag inte. men ni få ha en toppen bra dag, för det kommer jag att ha!
pusspåer

Göra Lista

fixa mig
äta frukost
in till stan med Linena
Sola
Fika
Köpa piercingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0