söndag

usch vad jag hatar söndagar, finns aldrig någonting kul att göra, för man har sähära ångest för det är skolan dagen efter, men men idag vakna jag runt 10, och det är på söndagar man värkligen ska sova!, men då gick jag upp jag sov över hos linnea. så vi fixa oss och tog bussen till linneas mamma för jag skulle hämta mina saker.
 sedan tog vi oss till konsum som ligger 5 min här ifrån och köpte godis med mera. efter det mötte vi Martin och så var vi bara ute. Ruggit kallt var det!



ja så nu sitter jag här hos Linnea hon äter, jag hade inget annat för mig,så jag bestämde mig för att skriva lite. Så nu efter hon har ätit så ska vi hem till mig och chilla gaaaalet kolla på film äta godis, det blir ett bra slut på helgen va? sen måste jag tagga ner på allt godis jag äter och den där colan jag dricker varje dag! men ja nu ska vi ta och röra oss mot bussen,
 

pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0