TVN FUNKAR INTE

"åh vad skönt att vara hemma o kolla på tv och bara ta det lungt för en gångs skull" aah typ så tänkte jag.. jag går till Tvn för att sätta på den.. Så funkar den inte! vad ska jag nu göra ikväll,. ruttna framför datan eller vad? jag får väll ta och ladda ner en film på datan som jag kan se...
.. ingen tv :(

aja jag kom nästan precis hem och jag är uuuber mätt! jag har ätit pizza som jag skrev i ett tidigare inlägg. Jag sitter bara och tänker på hur tråkig min blogg är, jag kan tyvärr inte lägga in bilder eller jag kan men jag har inget att ta bilder med, på grund av att min kamera laddare är borta.. typ jag vet inte alls vart den är. men men jag hittar den väll någon gång då jag kan börja lägga in lite mer bilder på min fiiiina blogg.
nu har jag bestämt vilken film jag ska ladda ner iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0