VILKEN TOPPEN DAG

Vilken toppen dag hörrni!
jag vaknade halv 7 imorse och bestämmde mig för att sova till 7 och jag börjar åtta, ibland fattar jag faktiskt inte hur jag tänker. jag trodde att jag skulle hinna fixa mig på en halvtimme med det går inte! jag gick hemmifrån 8 och kom till skolan halv 9. skoldan startade med NO och jag fattar inte ett skit på dom där lektionenrna om jag ska vara riktigt ärlig men men. efter skolan idag åkte vi direkt till jakan, min kompis skulle köpa en tröja. Efter det så fortsatte vi mot Sumpan, vi hade så grymt kul idag alltså, vi drev med folk.. kul liv tänker ni ? haha grymt kul var det faktiskt! ett gått skratt för länger livet, eller hur säger man. what ever. efter det var klockan halv sju, då vi åkte hem till sanna och åt lite och sedan åkte jag och träffa Linnea i centrum. Det var min dag det, och nu har jag precis gjort te och tchillar framför datan. och imorn har jag sov morgon jag börjar halv tio, SKÖNT! men nu ska jag  fortsätta snutta på mitt te och sätta på en film, ni får ha det bra, pusss

 "ett gått skratt förlänger livet"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0