22:46

hej bloggen!

Här sitter jag, bara jag, helt själv i mitt rum det finns ingenting alls att göra så därför bestämde jag mig för att bara ta det lite lungt. Jag har tänt lite ljus i mitt rum, jätte mysigt faktiskt! jag ska alldeles strax sätta på en film. jag kan verkligen inte gå och lägga mig tidigt längre jag somnar alltid runt tre. Aa och min dag, den har varit sämst har inte gjort ett jävla skit jo jag har träffat Tove i fem minuter på en cigg men inget mer jag har packat det sista. jag fick också ta en liten promenad till centrum eller igentiligen skulle jag till bussen för att åka till en kompis men 7 minuter innan bussen gick då jag nästan var vid stationen fick jag reda på att muppen skulle iväg, och då fick jag gå den långa vägen hem igen. Jag fick alltså 20 minuters promenad idag! jippie. Jag hatar dig nu. Jaja imorn är det måndag inga planer för imorn häller den blir väll lika värdelös som idag antar jag, jag ruttnar snart. Har fan haft ångest i en vecka för jag ska till norrland, men vafan nu bryr jag mig inte längre det ska bli skönt att åka iväg det händer ändå aldrig någonting här i kungsängen "Landet". Det ska dessutom bli skönt och slippa alla idoter också.. huuh. jaja, hur som helst pappa kommer och hämtar mig kl 07:00 på tisdag morgon, ska sätta mig i en bil med en cp unge 156 mil, bra start! Nej inte alls.

Pöss Michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0