God kväll!

hallå där!
Min dag har väll varit sådär, Jag har tagit det kanska så lungt idag. Jag tog kvart i 4 bussen till J så jag var med han nån timma, där efter tog vi båda bussen till Kungsängen station för han skulle iväg och jag skulle träffa Sanna för hon kom hem idag, men hon åker imorn igen typ till Dalarna så jag var med henne nästan fram tills nu, jag kom nästan precis innan för dörren och jag ska snart sätta mig och kolla på en film med mamma, lite mys kväll så här innan jag åker. Ja och jag saknar min käre syster också har inte träffat henne på femton miljoner år. Jaja men jag ska duscha snabbt sen kolla på film. Men ha det så toppen bra !

Puss Michan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0