GOD MORGON

 jag vaknade nog på  "fel sida" idag. Redan när jag öppna upp ögonen kände jag att jag var irriterad utan att egentligen veta varför. Allt kändes bara fel. Och imorn åker jag det ska bli skönt men ändå inte. Jaja jag har fortfarande inga planer för idag inte ska bara ta det lungt tror jag fast ja kommer inte att orka, att bara sitta inne helt själv utan nån. På ett sätt så vill jag bara göra något kul eftersom jag ska sitta o ruttna i norrland en vecka men igentiligen ska jag bara ta det lungt eftersom jag ska upp sex halv sju imorn. SKit samma.
Jag har iaf precis ätit frukost och jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och där efter ska jag sova ett litet tag eller bara sätta på en film. Jag har nog inte så mkt mer att säga än att ni ska ha en super bra dag!


Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0