Godmorgon!

hej på er.
det är sjukt vad det är varmt, det har varit fint väder hela veckan och jag har solat hela veckan. Jag har blivit lite brun iaf. Jaja igår iallafall åkte jag,Låla och emelie till lillsjön för att bada o sola, det var kanske inte lika varmt igår som det var i måndags för då var det ju sjuukt varmt alltså.. så vi satt där ett tag vet inte riktigt hur länge men sen så kom emma också. Vi bada och det var inte så jätte kallt..
 Sen åkte jag och låla hem och åt maaaat.. där efter gick hon hem till sig och duscha o så.. och jag gick o tog en cigg med oskar vi prata lite och så. efter det gick jag hem och duscha fixa mig för senare träffade jag tove vi åkte till brunna och träffa jompa och någon annan så där var vi från klockan halv tio till halv 12. 
Men men nu ska jag gå till tove, vi ska ta en morgon cigg sen ska vi nog fixa dricka till senare.
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0