Jag älskar dig

Jag vill bara att du ska veta att jag har aldrig gråtit så här mycket för din skull, jag vill verkligen att du ska må bra, Det känns som att jag aldrig kommer kunna sluta gråta speciellt inte när jag för fem minuter sen såg hela min familj gråta. Vill att det ska bli som vanligt igen, att du ska kunna komma hem utan att bli iväg skickad fem minuter senare, jag kommer alltid finnas här för dig. jag älskar verkligen dig Angelica. Världens bästa Stora syster.




Angelica <3 Michelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Michelle kungsängens slampa har sex me alla

2009-07-15 @ 02:37:51
Postat av: Anonym

Om Michelle hade sex med alla skulle hon inte kunna sitta här och skriva sin blogg.. hon skulle hamna i Guinness rekordbok...

Och vem bryr sig eg. Ha sex själv så kanske du inte är lika avundsjuk!

2009-07-22 @ 19:14:51
Postat av: Michelle

Jag har bara en fråga just nu och det är: närfan ska "kungsängenmänniskorna" sluta bry sig och hitta på en massa saker, som i själva verket bara är bullshit, om andra? Det bevisar bara hur sjukt jävla tråkigt alla människor verkar ha nu för tiden. Otroligt! Men om du nu som har skrivit den här kommentaren verkar tycka om att snacka skit om andra människor så gör det, fine! Det är nog du som får lida av det i slutändan tror jag.. Och som avslut på denna kommentar till dig, vem du nu är, så är det ju som man brukar säga när folk snackar skit och påstår saker: man snackar egentligen bara om sig själv.

2009-07-22 @ 22:31:24
URL: http://michellehq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0