= jag har tråkigt




LITE FRÅGOR OCH SVAR:

Vad heter du? - Michelle
I mellannamn? - maria lili
Vart bor du? - bålsta/kungsängen
Trivs du där? - aa bara i kungs.
Brukar du läsa horoskop? - japp
Har du körkort? - nej
Vad spenderar du dina pengar på? - kläder,smink & lite smått o gott
Brukar du bli för full? - Nej
Antal kuddar i sängen? - 3
Kan du baka bullar? - kan jag få recept?
Bläck eller blyerts? - bläck
Mc donald's eller burger king? - jag kör max
Är du allergisk mot något? - nej
Äger du ett busskort? - ja
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - grön
Hur ser du ut idag? - inget att se
Nästa mål i ditt liv? -  -
Vad såg du senast på tv? - kommer inte ihåg
Hur svarar du i mobilen? - hallå
Vem ringde dig senast? - pappa
Vad sa den som ringde? -  han hade damp
Antal timmar sömn inatt? - 10 timmar drygt
Sov du ensam? -  a tyvärr

SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: jag
Såg dig gråta: Låla
Fick dig att gråta: "A"
Du gick på bio med: Låla
Du gick på stan med: "M"
Skällde på dig: pappa
Skickade ett e-mail till dig: kollar aldrig mailen


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? - ja
Bråkat med ditt husdjur? - jaa min katt är ju inte så fullt normal
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - nej
Tagit droger? - nej
Vad är du mest rädd för? - 
Vilka kläder sover du i? -  Trosor
Vart vill du gifta dig? - på en strand
Vad hatar du verkligen? - ingenaning
Har du varit kär? - japp
Kör du bil? - nej
Har du ett jobb? - Nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - oftast 


STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - ja tyvärr
Är du ensam nu? yes
Vill du gifta dig? arå
Vill du ha barn? absolut


DE SENASTE 4 DAGARNA

Gråtit? - ja
Köpt någonting? - a
Varit sjuk? - nej
Sjungit? - jag sjunger hela tiden 
Sagt "jag älskar dig" i verkligheten? - nej
Velat säga till några att du älskar dem? Nej
Träffat nån ny person? det har jag nog
Saknat någon? ja
Kramat någon?ja
Kysst någon?  ja
Haft sex med någon? ja


SENASTE

Låt du hörde: I need you tonight
Sak du stal: inget

Senaste människa du slog: jadu?
Senaste bussresan: Det var ifrån brunna


FÖRSTA
Första bästa kompis: Veronica
Första jobb: -
Första inhandlade skiva: -
Första piercing/tatuering: läppen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0