Onsdagen

godmorgon.
Sitter fortfarande hemma hos kusinerna ska åka hem ikväll, och sen ska jag tillbaka hit imorgon och vara här under helgen.
Igår så var jag med gustav hela dagen, Jag tog tåget i från bro sen gick jag ända till kalmarsand och det tog typ 25 minuter och han skulle cykla o möta mig men jag han komma fram innan han ens hade kommit hem ifrån. så vi var hos han ett tag kollade på film sen försvann han ur rummet sen kom han tillbaka o sa att vi skulle åka till bro :s. så vi var ibro hela dagen typ. sen åkte jag hem till kusinerna igen och åt mat sedan åkte jag hem och hämta kläder och åkte tillbaka igen. det var går dagen det. och idag vet jag  inte vad jag ska göra. få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0