00:45

Jag är hemma helt jävla SOLO.. Min mamma är i stan om inte hon är på väg hem. Vilket jag inte tror. det börjar bli ruttet tråkigt att vara hemma själv, har ingen att prata med, kanske ska ta och ringa någon eller be någon möta mig på en cigg? eller bara ta det lungt kanske sova.... eller jag har ju min katt men den är ju allmänt dum i huvet, och jag förstår ju inte vad han säger, jaja mitt godis jag köpte idag är snatt slut också, fan då.. Alltså jag tänkte nyss på en grej när man är hemma själv, då är man hela tiden tyst alltså man säger ingenting, om man inte typ går runt och sjunger som jag brukar göra eller prata i tele.. helt jävla tyst är man! eller om man inte har något fel i huvet och typ pratar med sig själv, ja typ som min pappa. ehe.. Fast jag kände mig ifs som han idag när jag var hemma hos en kompis, jag satt och prata förfullt sen efter ett tag så " ehm vem pratar du med?  dig själv eller?" och då undrar man ju vad fan hans problem är, det är ju bara jag och han inne i rummet ändå frågar han vem jag pratar med, hhuum idiot! :P

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0