2 dagar kvar, sen är det lov!

Hej alla glada!
Idag har det varit en väldigt kort dag, Jag började klockan nio och då skulle vi samlas i klassrummet för vi skulle rensa våra skåp..  Efter det så skulle vi kolla på fotbollsmatchen niorna mot lärarna, nej det var inte lärarna som vann  :D wow.. Jaja men efter det så samlades vi i klassrummet igen för vi skulle få reda på vad vi skulle göra i morgon och lala, vi fick dessutom våra so prov.. och jag fick G -  . Pinsamt. Men efter matchen och allt så fick vi lunch från klockan 11:00 till 12:15 och då skulle vi samlas i lillsjön, men det orkade jag ej så jag gick hem till Robin en stund sen Ringde oskar och då tog jag mig en liten promenad till honom och var där ett tag.. Sen från ingenstans så var han tvungen att åka iväg.. Så då åkte jag hem till sanna vi åt mat och så sen åkte vi tillbaka hem till mig då vi planerade hennes födelsedag och vi vet inte alls vad vi ska göra, hitta på något kul, hon fyller år på fredag men den ska fan firas på torsdag då vi också har skolavslutning! grymt skönt, men på fredag måste jag vara hemma, jag ska vara hund vakt till typ 12, så jag får väll bjuda hem några gulliga som kan göra mig sällskap hela kvällen! jaja men nu ska jag duscha!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0