Förlåt för dålig uppdatering

Hej bloggen.. igen
yttligare ett förlåt för jag inte har skriveit, ja, jag har inte orkat, blogg trött.
Jaja men det har ju varitgt grymt fint väder i helgen och även i måndags, jag har badat som en fisk!  Men i tisdags och idag ha det regnat och varit ruggit kallt! Ja och nu sitter jag här hemma hos Sanna vi har precis ätit maten, pannkakor, yheey! och vi har inga planer för kvällen, vi ska nog bara sitta inne eller så kanske vi går ut, inte vet jag, nu är det ju fan fint väder :O jag kolla just precis ut genom fönstret och det är klar blå himmel, men varmt vet jag inte om det är. Hoppas det är fint väder imorgon, vill ha sol !  Men nu ska jag ut på en promenad,
 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0