Lördag & Söndag

Hej !
Ja då var det söndag, Snart sommarlov hörrni! wohow. Det är bara 3 dagar kvar, ja och  imorn ska jag till skansen med klassen också, super! -.- jaja..
Igår lördag gjorde jag nog faktiskt inget speciellt jag åkte till karlberg för att vara med oskar. sen runt 19:00 kom jag till kungsängen igen då jag gick raka vägen hem för att äta, nästan precis när jag kommit hem så plingar det på dörren och där står sanna och Linnea, så dom kom in och sen så var vi hemma hos mig resten utav kvällen, mamma skulle inte vara hemma, men runt halv elva så gick Linnea här ifrån. Ja sen kom min mamma och mia hem igen ja klockan var väll halv 12 eller något. Men dom skulle bara fixa sig sen skulle dom gå ut och sätta sig någonstans, efter ett tag så kom Viktor och Jocke hem till mig, ja min mamma och mia var fortfarande hemma men dom skulle gå nästan precis, men mia bara babbla o babbla så dom kom ju nästan aldrig iväg, men när klockan var 12 då gick dom, så fort dom hade gått gick vi ut på ballkongen för att ta en cigg, där efter kolla vi på ice age 2 haha.. Sen när den var slut så satte vi på en annan random film.. sen somna viktor och jocke börja dansa, ja och dom kom inte här ifrån före klockan var kvart i fyra. När dom gått så gick jag och sanna o la oss.
Ja och idag har jag inga planer ska kanske träffa en kompis, men är inte helt hundra, annars ska jag väll träffa sanna eller åka iväg och köpa kläder.

Pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0