Skansen..

hej på er.
Imorse vakna jag med ett stort leende på läpparna, det var fint väder solen sken och det var ganska varmt, men inte så jaja men i morse så mötte jag upp min klass på kungsängen station 09:30 för vi skulle ju åka till skansen.. När vi kom till skansen så fick alla gå fritt, man skulle mötas upp klockan ett igen och då skulle man ha ätit och allt, skansen va uber tråkit.. Efter det så stanna jag och linnea i stan medans alla andra åkte hem.Jag och Linnea gick in på Gina och jag hitta ingenting, bara två grejer men inget mer.. inne på gina var vi ju då ganska länge, Ja sen gick vi runt i andra butiker också, Men jag hitta som sagt ingenting. Sen gick vi till åhlens för jag skulle köpa något puder och rosa läppstift, men hitta inget bra där häller.. Efter ett tag så åker Linnea hem och jag möter upp micke, han fixa cigg till mig. Tack! sen så gjorde vi inte så mkt mer.. Vi satte oss på en bänk och prata o rökte, Sen skilldes vi oss åt, han skulle någon stans och jag skulle åka till kungsängen igen. På tåget mötte jag på Jenny, ja då fick man iallfall sällskap dom två sista stationerna, så vi åkte till kungsängen sen åkte vi till Ekhammar för Vicky o "gänget" träna till sommar grejen,  Sen så tog jag och jenny oss en liten promenix ner till centrum för hon skulle med tåget och jag skulle hem... Det var min dag det, Den börja bra, men sluta lite sämre, nu är det bara grymt kallt och ja ussch! ska ta en varm dusch nu, sen ska jag sätta på en bra film!

pusspåer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0