SKOLAVSLUTNING

WOHO! då var det lov.. Grymt skönt.. Sanna kom till mig igår runt 8 tiden på morgonen, så vi fixa oss tillsammans sen gick vi till skolan, vi var inte i skolan så jätte länge vi var i aulan ett tag efter det så bjöd lärarna på lite smått o gott sen fick vi gå hem, jag,sanna och Linnea gick till centrum och när jag var borta, skulle iväg och möta en kompis, så mötte Linnea och sanna min mamma och då sa hon att vi skulle gå hem till mig och fika eftersom det var skolavslutning.. så vi gick hem till mig och efter det så åkte vi till lillsjön, ja och där satt vi nästan hela kvällen ja och det var väll poliser lite här och där, så det vart mkt spring igår kväll, men inte för mig :D jaja.. Idag har jag inga planer, pappa kom nyss med pengar till mig, så jag och sanna kanske åker iväg och äter lunch någon stans, men ikväll ska eventuellt några komma hem till mig, och jag vet inte vad vi ska göra.. Skriver senare.

IDAG FYLLER MIN ÄLSKLING ÅR! GRATTIS SANNA
 
pusspåer


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ jävla fula nit är ? ush skabbiga

2009-06-14 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0