SOMMAR LOV

Hej.
Tisdag idag och är äntligen klar med sommar skolan! Yes.. Jag har varit jätte duktig! jag fick sluta 5 dagar tidigare för jag blev klar med allt.. Jaja och nu har äntligen sommar värmen kommit, idag har man bara legat på stranden hela dagen, jag bada, eller jag ville inte men blev ner puttad, jag tog även en kvällsdopp nästan precis. Det var skönt faktiskt. Jo igår var jag i skolan direkt efter det så tog vi oss en promenad ner till lillsjön och satte oss på ett berg och bara sola, lite senare på kvällen gick vi ner på gröna udden och satte oss, Jo hamna där ikväll också. Det har varit riktigt fint väder och ska bli det hela veckan också, så imorn ska vi upp tidigt göra goooda mackor och sätta oss på stranden! Men jag har inte så mycket mer att säga nu.

Puss på er

Lite kul bild, jag är den ända man ser huvudet på HAHA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0