Sool sool sool

Hej på er.
Idag vakna jag grymt tidigt, typ 10 var klockan. Jag sov hos sanna jag vakna av att hon kom in i rummet "michelle, din mamma är i telefonen".. Ja så sanna var redan vaken.. Men Men runt halv tolv gick vi ner till lillsjön och satte oss på ett berg jo där vi har suttit i 3 dagar irad nu, efter ett tag kom Söder och Jocke, strax efter de kom Robin,Marcus och deken. vi har legat där hela dagen jag bada skit mycket idag, jag och marcus tog en badmadrass och simma från typ hoppberget till stranden, det är långt faktiskt. Ja så jag kom precis hem klockan är 17:14, jag ska grilla snart med mammsen och efter det så vet jag inte vad jag ska göra, hämta lite kläder hos sanna eftersom hon åker till england imorn i en vecka.. Jaja men jag ska hoppa in i duschen nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0